Diskusní téma: Program Všichni hosté jsou VIP

Datum: 17.06.2010

Vložil: Kosinová

Titulek: Re: Fajn, ale co personál

Je jasné, že některé chyby host neodpustí. Netoleruje například protivný a neochotný personál. Moje zkušenost však říká, že když si hosta na začátku jeho pobytu nějak získám a nakloním (například tím, že mu těsně před pobytem pošlu e-mail s informacemi, co se děje v kraji zajímavého atp.) většinou je host tolerantnější k našim nedostatkům a naopak chybu hned v úvodu, jen těžko žehlíme.
Mám pocit, že na začátku se host rozhoduje kam si nás zařadí: šikovní nebo neschopní?.





Zpět na diskuzi

Kontakt

SPOT - Sdružení pro podporu turistiky

IČO: 27 00 10 32

Sídlo:
U Sila 1139
Liberec 30
463 11

(schůzku je vhodné dojednat předem) - p. Lenka Čihulová


+420 774 555 061